Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 4216288
ostatnia aktualizacja: 19.08.2019 15:45

Protokoły (kadencja 2018-2023)

Załączniki

ZałącznikProtokół z I sesji Rady Gminy Suchy Las z dnia 22 listopada 2018 r. (163,79 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/01/2019 12:38
22.01.2019 81 Pobierz plik
ZałącznikWykaz głosowań - I sesja Rady Gminy Suchy Las w dniu 22.11.2018 r. (118,84 kB)
Ostatnia modyfikacja: 06/02/2019 10:52
22.01.2019 31 Pobierz plik
ZałącznikProtokół z II sesji Rady Gminy Suchy Las z dnia 29 listopada 2018 r. (251,89 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/01/2019 12:40
22.01.2019 79 Pobierz plik
ZałącznikWykaz głosowań - II sesja Rady Gminy Suchy Las w dniu 29.11.2018 r. (126,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 06/02/2019 10:52
22.01.2019 30 Pobierz plik
ZałącznikProtokół z III sesji Rady Gminy Suchy Las z dnia 18 grudnia 2018 r. (268,38 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/01/2019 12:43
22.01.2019 63 Pobierz plik
ZałącznikWykaz głosowań - III sesja Rady Gminy Suchy Las w dniu 18.12.2018 r. (143,46 kB)
Ostatnia modyfikacja: 06/02/2019 10:52
22.01.2019 38 Pobierz plik
ZałącznikProtokół z IV sesji Rady Gminy Suchy Las z dnia 31 stycznia 2019 r. (389,94 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/03/2019 07:46
06.03.2019 39 Pobierz plik
ZałącznikWykaz głosowań - IV sesja Rady Gminy Suchy Las w dniu 31.01.2019 r. (1,13 MB)
Ostatnia modyfikacja: 06/02/2019 10:57
06.02.2019 60 Pobierz plik
ZałącznikProtokół z V sesji Rady Gminy Suchy Las z dnia 21 lutego 2019 r. (340,31 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/03/2019 07:46
28.03.2019 45 Pobierz plik
ZałącznikWykaz głosowań - V sesja Rady Gminy Suchy Las w dniu 21.02.2019 r. (118,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/02/2019 12:55
22.02.2019 59 Pobierz plik
ZałącznikProtokół z VI sesji Rady Gminy Suchy Las z dnia 28 marca 2019 r. (364,20 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/04/2019 11:14
29.04.2019 36 Pobierz plik
ZałącznikWykaz głosowań - VI sesja Rady Gminy Suchy Las w dniu 28.03.2019 r. (133,68 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/04/2019 10:19
29.03.2019 49 Pobierz plik
ZałącznikProtokół z VII sesji Rady Gminy Suchy Las z dnia 25 kwietnia 2019 r. (282,83 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/05/2019 08:55
31.05.2019 24 Pobierz plik
ZałącznikWykaz głosowań - VII sesja Rady Gminy Suchy Las w dniu 25.04.2019 r. (104,57 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/04/2019 11:14
29.04.2019 44 Pobierz plik
ZałącznikProtokół z VIII sesji Rady Gminy Suchy Las z dnia 23 maja 2019 r. (329,31 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/07/2019 11:51
30.07.2019 12 Pobierz plik
ZałącznikWykaz głosowań - VIII sesja Rady Gminy Suchy Las w dniu 23.05.2019 r. (120,65 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/05/2019 12:34
28.05.2019 29 Pobierz plik
ZałącznikProtokół z IX sesji Rady Gminy Suchy Las z dnia 13 czerwca 2019 r. (373,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/07/2019 11:51
30.07.2019 21 Pobierz plik
ZałącznikZałącznik dp protokołu z IX sesji Rady Gminy Suchy Las z dnia 13 czerwca 2019 r. (2,02 MB)
Ostatnia modyfikacja: 13/08/2019 09:14
13.08.2019 6 Pobierz plik
ZałącznikWykaz głosowań - IX sesja Rady Gminy Suchy Las w dniu 13.06.2019 r. (122,24 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/06/2019 12:34
14.06.2019 30 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Joanna Urbaniak
  • Data dodania: 22/01/2019 11:53
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 13/08/2019 09:15
  • Liczba odsłon: 1788
  • Ilość załączników: 20
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00