Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 15970737
ostatnia aktualizacja: 28.03.2024 09:22

Rejestr zmian

Drukuj
  • A
  • A
  • A
  • Powiększ tekst

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia opracowania graficznego i druku ulotek, broszur informacyjnych i plakatów na potrzeby realizacji projektu unijnego pn.

Opis: Utworzenie przetargu.

Redaktor: Tomasz Chorąży

Data zmiany: 20/04/2018 12:49

Typ elementu: Przetarg

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia opracowania graficznego i druku ulotek, broszur informacyjnych i plakatów na potrzeby realizacji projektu unijnego pn.

Opis: Dodanie załącznika "zapytanie ofertowe" do kategorii Ogłoszenie o przetargu

Redaktor: Tomasz Chorąży

Data zmiany: 20/04/2018 12:52

Typ elementu: Przetarg

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia opracowania graficznego i druku ulotek, broszur informacyjnych i plakatów na potrzeby realizacji projektu unijnego pn.

Opis: Dodanie załącznika "zał 1- formularz oferty" do kategorii Ogłoszenie o przetargu

Redaktor: Tomasz Chorąży

Data zmiany: 20/04/2018 12:52

Typ elementu: Przetarg

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia opracowania graficznego i druku ulotek, broszur informacyjnych i plakatów na potrzeby realizacji projektu unijnego pn.

Opis: Dodanie załącznika "zał 2- projekt umowy" do kategorii Ogłoszenie o przetargu

Redaktor: Tomasz Chorąży

Data zmiany: 20/04/2018 12:53

Typ elementu: Przetarg

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia opracowania graficznego i druku ulotek, broszur informacyjnych i plakatów na potrzeby realizacji projektu unijnego pn.

Opis: Dodanie załącznika "zał 3- wzór protokołu" do kategorii Ogłoszenie o przetargu

Redaktor: Tomasz Chorąży

Data zmiany: 20/04/2018 12:53

Typ elementu: Przetarg

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia opracowania graficznego i druku ulotek, broszur informacyjnych i plakatów na potrzeby realizacji projektu unijnego pn.

Opis: Ustawiono załączniki jako opublikowane: zapytanie ofertowe, zał 1- formularz oferty, zał 2- projekt umowy, zał 3- wzór protokołu

Redaktor: Tomasz Chorąży

Data zmiany: 20/04/2018 12:53

Typ elementu: Przetarg

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia opracowania graficznego i druku ulotek, broszur informacyjnych i plakatów na potrzeby realizacji projektu unijnego pn.

Opis:

Redaktor: Tomasz Chorąży

Data zmiany: 20/04/2018 12:54

Typ elementu: Przetarg

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia opracowania graficznego i druku ulotek, broszur informacyjnych i plakatów na potrzeby realizacji projektu unijnego pn.

Opis: Dodanie załącznika "uzasadnienie-wybór oferty najkorzystniejszej" do kategorii Wybór oferty najkorzystniejszej

Redaktor: Tomasz Chorąży

Data zmiany: 25/05/2018 14:12

Typ elementu: Przetarg

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia opracowania graficznego i druku ulotek, broszur informacyjnych i plakatów na potrzeby realizacji projektu unijnego pn.

Opis: Publikacja załącznika: uzasadnienie-wybór oferty najkorzystniejszej

Redaktor: Tomasz Chorąży

Data zmiany: 25/05/2018 14:12

Typ elementu: Przetarg

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia opracowania graficznego i druku ulotek, broszur informacyjnych i plakatów na potrzeby realizacji projektu unijnego pn.

Opis: zmiana statusu

Redaktor: Tomasz Chorąży

Data zmiany: 25/05/2018 14:12

Typ elementu: Przetarg

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00