Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 19864768
ostatnia aktualizacja: 18.06.2025 12:27

Komisja Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego

Skład komisji:

Włodzimierz Majewski-Przewodniczący

Urszula Ćwiertnia

Zbigniew Hącia

Ryszard Tasarz 

Dariusz Matysiak

 

Przedmiotem działania komisji są sprawy Gminy w zakresie bezpieczeństwa obywateli, ruchu drogowego oraz likwidacji zagrożeń środowiskowych.



Termin najbliższego posiedzenia Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego:

 

16.10.2018 r., godz. 15:00, Urząd Gminy, salka konferencyjna na I piętrze. Temat: podsumowanie prac komisji w kadencji 2014-2018.                                                    

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2018 rok (203,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2018 07:16
24.01.2018 948 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2017 rok (208,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/12/2016 13:24
16.12.2016 1021 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2016 rok (143,15 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/12/2015 10:40
21.12.2015 1145 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2015 rok (135,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 1395 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.01.2015 (106,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 1231 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.02.2015 (112,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 1298 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.03.2015 (117,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 1329 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.04.2015 (115,64 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 1275 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.05.2015 (257,06 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:40
09.09.2015 1509 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.06.2015 (0,00 B)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 1193 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.08.2015 (269,25 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/09/2015 08:50
23.09.2015 1371 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.09.2015 (184,96 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/10/2015 11:33
29.10.2015 1113 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.10.2015 (228,11 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/11/2015 11:17
25.11.2015 1115 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.11.2015 (367,27 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2015 08:45
09.12.2015 1086 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 03.12.2015 (247,15 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/01/2016 08:15
13.01.2016 1427 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 08.01.2016 (298,50 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/03/2016 14:31
07.03.2016 1016 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 18.02.2016 (266,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/03/2016 11:00
23.03.2016 1162 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.03.2016 (194,62 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/06/2016 08:34
02.06.2016 1046 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.04.2016 (263,66 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/06/2016 08:34
02.06.2016 1164 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.05.2016 (238,88 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2016 08:50
24.08.2016 996 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.06.2016 (226,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2016 08:45
24.08.2016 1033 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.08.2016 (273,83 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/12/2016 08:28
14.12.2016 1391 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.09.2016 (390,99 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/11/2016 11:27
03.11.2016 1146 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.10.2016 (458,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/11/2016 08:19
23.11.2016 988 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.11.2016 (327,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/12/2016 08:29
14.12.2016 983 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 13.12.2016 (310,93 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/01/2017 07:20
25.01.2017 1111 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.01.2017 (317,41 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/02/2017 10:17
22.02.2017 969 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.02.2017 (434,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/03/2017 11:47
29.03.2017 1007 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.03.2017 (361,30 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/04/2017 08:43
26.04.2017 1184 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.04.2017 (269,98 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/06/2017 12:06
21.06.2017 1121 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.05.2017 (229,51 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/06/2017 12:06
21.06.2017 997 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.06.2017 (491,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2017 12:28
27.09.2017 918 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 29.08.2017 (595,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2017 12:29
27.09.2017 884 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 05.09.2017 (298,39 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2017 12:29
27.09.2017 918 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.09.2017r. (393,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/10/2017 12:15
25.10.2017 1169 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.10.2017 (422,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/11/2017 07:51
03.11.2017 944 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.11.2017 (483,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/12/2017 07:47
20.12.2017 880 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.11.2017 (304,13 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/12/2017 07:47
20.12.2017 876 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.12.2017 (412,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2018 07:10
24.01.2018 1170 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.01.2018 (94,76 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/02/2018 07:30
28.02.2018 858 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.02.2018 (67,74 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/03/2018 12:00
21.03.2018 815 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.03.2018 (65,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2018 09:03
30.05.2018 819 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.04.2018 (107,35 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2018 09:03
30.05.2018 833 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 29.05.2018 (82,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/08/2018 16:20
27.08.2018 785 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.06.2018 (223,04 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/08/2018 07:04
29.08.2018 959 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 04.07.2018 (107,56 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/08/2018 07:06
29.08.2018 787 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.08.2018 (90,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/09/2018 12:08
21.09.2018 795 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.01.2022 (41,04 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/03/2022 08:40
09.03.2022 389 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.09.2018 (70,84 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/10/2018 10:28
26.10.2018 838 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 05/01/2015 10:46
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 09/03/2022 08:40
  • Liczba odsłon: 65244
  • Ilość załączników: 52
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00