Suchy Las, dnia 1 lipca 2025r.
Nr sprawy: RPA.6733.1.2.2025
Za dowodem doręczenia.
Przy odpowiedzi uprasza się powołać na nr sprawy.
OBWIESZCZENIE O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 10 § 1, art. 28, art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 2024 r., poz. 572 j.t.) zawiadamiamo zakończeniu postępowania z wniosku: Pani Agnieszki Serafin, Kierownika Wydziału Nieruchomości i Planowania Przestrzennego Urzędu Gminy w Suchym Lesie, działającej z upoważnienia inwestora: Gmina Suchy Las, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: „budowie ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy Obornickiej w Jelonku, odcinek od ulicy Topolowej”, na części działek o nr ewid.: 243/1, 244/1, 245/1, 258/3, 213/4, 259/1, 260/1, 261/1, obręb Jelonek, położonych w miejscowości Jelonek, gm. Suchy Las.W związku z powyższym wzywa się strony postępowania administracyjnego do zapoznania się z aktami sprawy, złożenia ewentualnych uwag, wniosków i przedłożenia swojego stanowiska w terminie trzech dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia, w budynku Urzędu Gminy Suchy Las ul. Szkolna 7, w godz. urzędowania. Nieskorzystanie przez strony w zakreślonym terminie, z możliwości zapoznania się z aktami postępowania i niezłożenie uwag, wniosków, jak i nieprzedłożenie swojego stanowiska, nie wstrzymuje postępowania. W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego. W razie zaniedbania powyższego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. Sprawę prowadzi mgr inż. arch. Hanna Zielińska-Stachowiak Urząd Gminy Suchy Las ul. Szkolna 7, (dni urzędowania: poniedziałek w godz. od 10:00 do 15:00,wtorek-czwartek w godz. od 8:00 do 13:00; tel.: 61 8926 510)