Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 6693862
ostatnia aktualizacja: 20.01.2021 13:19

Komisja Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego

Skład komisji:

Włodzimierz Majewski-Przewodniczący

Urszula Ćwiertnia

Zbigniew Hącia

Ryszard Tasarz 

Dariusz Matysiak

 

Przedmiotem działania komisji są sprawy Gminy w zakresie bezpieczeństwa obywateli, ruchu drogowego oraz likwidacji zagrożeń środowiskowych.



Termin najbliższego posiedzenia Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego:

 

16.10.2018 r., godz. 15:00, Urząd Gminy, salka konferencyjna na I piętrze. Temat: podsumowanie prac komisji w kadencji 2014-2018.                                                    

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2018 rok (203,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2018 07:16
24.01.2018 351 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2017 rok (208,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/12/2016 13:24
16.12.2016 421 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2016 rok (143,15 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/12/2015 10:40
21.12.2015 554 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2015 rok (135,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 813 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.01.2015 (106,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 614 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.02.2015 (112,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 708 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.03.2015 (117,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 620 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.04.2015 (115,64 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 689 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.05.2015 (257,06 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:40
09.09.2015 778 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.06.2015 (0,00 B)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 623 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.08.2015 (269,25 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/09/2015 08:50
23.09.2015 758 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.09.2015 (184,96 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/10/2015 11:33
29.10.2015 519 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.10.2015 (228,11 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/11/2015 11:17
25.11.2015 530 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.11.2015 (367,27 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2015 08:45
09.12.2015 476 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 03.12.2015 (247,15 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/01/2016 08:15
13.01.2016 673 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 08.01.2016 (298,50 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/03/2016 14:31
07.03.2016 425 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 18.02.2016 (266,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/03/2016 11:00
23.03.2016 447 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.03.2016 (194,62 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/06/2016 08:34
02.06.2016 443 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.04.2016 (263,66 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/06/2016 08:34
02.06.2016 475 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.05.2016 (238,88 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2016 08:50
24.08.2016 401 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.06.2016 (226,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2016 08:45
24.08.2016 397 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.08.2016 (273,83 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/12/2016 08:28
14.12.2016 378 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.09.2016 (390,99 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/11/2016 11:27
03.11.2016 444 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.10.2016 (458,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/11/2016 08:19
23.11.2016 383 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.11.2016 (327,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/12/2016 08:29
14.12.2016 382 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 13.12.2016 (310,93 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/01/2017 07:20
25.01.2017 537 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.01.2017 (317,41 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/02/2017 10:17
22.02.2017 377 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.02.2017 (434,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/03/2017 11:47
29.03.2017 389 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.03.2017 (361,30 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/04/2017 08:43
26.04.2017 416 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.04.2017 (269,98 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/06/2017 12:06
21.06.2017 363 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.05.2017 (229,51 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/06/2017 12:06
21.06.2017 326 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.06.2017 (491,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2017 12:28
27.09.2017 300 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 29.08.2017 (595,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2017 12:29
27.09.2017 303 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 05.09.2017 (298,39 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2017 12:29
27.09.2017 300 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.09.2017r. (393,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/10/2017 12:15
25.10.2017 473 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.10.2017 (422,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/11/2017 07:51
03.11.2017 308 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.11.2017 (483,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/12/2017 07:47
20.12.2017 289 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.11.2017 (304,13 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/12/2017 07:47
20.12.2017 285 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.12.2017 (412,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2018 07:10
24.01.2018 369 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.01.2018 (94,76 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/02/2018 07:30
28.02.2018 245 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.02.2018 (67,74 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/03/2018 12:00
21.03.2018 242 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.03.2018 (65,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2018 09:03
30.05.2018 233 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.04.2018 (107,35 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2018 09:03
30.05.2018 236 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 29.05.2018 (82,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/08/2018 16:20
27.08.2018 229 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.06.2018 (223,04 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/08/2018 07:04
29.08.2018 275 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 04.07.2018 (107,56 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/08/2018 07:06
29.08.2018 216 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.08.2018 (90,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/09/2018 12:08
21.09.2018 212 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.09.2018 (70,84 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/10/2018 10:28
26.10.2018 235 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 05/01/2015 10:46
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 26/10/2018 10:28
  • Liczba odsłon: 29027
  • Ilość załączników: 51
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00 (w godz. 14.00-15.00 chcąc złożyć pismo proszę korzystać z domofonu)