Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 6731415
ostatnia aktualizacja: 25.01.2021 08:59

Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych

Skład Komisji:

1. Joanna Radzięda - Przewodnicząca Komisji

2. Marian Bajer

3. Maciej Jankowiak

4. Robert Rozwadowski

5. Iwona Koźlicka

6. Zbigniew Hącia

7. Grzegorz Słowiński


Przedmiotem działania komisji są sprawy Gminy w zakresie oświaty, kultury, sportu, opieki społecznej i zdrowotnej, współpracy ze stowarzyszeniami oraz gminami partnerskimi.


Termin najbliższego posiedzenia Komisji:

27 stycznia 2021 r., godz. 16:30, posiedzenie w trybie zdalnym. Temat: opiniowanie projektów uchwał na sesję styczniową.    KOMISJA ODWOŁANA

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji na 2021 r. (18,66 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/12/2020 15:01
28.12.2020 19 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji na 2019 r. (106,05 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/01/2019 14:04
30.01.2019 233 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 28.11.2018 r. (22,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2019 08:58
24.01.2019 248 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 06.12.2018 r. (23,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2019 08:58
24.01.2019 198 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 09.01.2019 r. (73,35 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/01/2019 13:56
30.01.2019 210 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 30.01.2019 r. (94,78 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/03/2019 13:41
22.03.2019 184 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 11.02.2019 r. (260,32 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/03/2019 13:41
22.03.2019 1611 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 20.02.2019 r. (115,66 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/03/2019 13:42
22.03.2019 281 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 22.03.2019 r. (72,44 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/04/2019 09:41
17.04.2019 188 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 17.04.2019 r. (64,72 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/05/2019 14:04
23.05.2019 176 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 22.05.2019 r. (77,74 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/08/2019 09:30
29.08.2019 171 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 26.06.2019 r. (157,05 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/08/2019 09:31
29.08.2019 179 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 12.06.2019 r. (94,94 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/08/2019 09:30
29.08.2019 167 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 28.08.2019 r. (85,39 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/11/2019 10:06
14.11.2019 141 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 11.09.2019 r. (21,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/11/2019 10:07
14.11.2019 143 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 18.09.2019 r. (28,95 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/11/2019 10:16
27.11.2019 139 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 09.10.2019 r. (23,51 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/11/2019 10:16
27.11.2019 138 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 22.10.2019 r. (31,83 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/11/2019 10:17
27.11.2019 135 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 23.10.2019 r. (23,09 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/11/2019 10:18
27.11.2019 170 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.11.2019 r. (38,85 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/12/2019 07:00
23.12.2019 148 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 27.11.2019 r. (30,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/12/2019 07:00
23.12.2019 145 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 18.12.2019 r. (20,83 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/02/2020 11:02
12.02.2020 133 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 15.01.2020 r. (19,48 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/02/2020 11:02
12.02.2020 135 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 22.01.2020 r. (20,01 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/02/2020 09:52
20.02.2020 136 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 12.02.2020 r. (22,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/02/2020 09:53
20.02.2020 138 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 26.02.2020 r. (23,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/08/2020 14:37
21.08.2020 66 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 24.06.2020 r. (37,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/08/2020 14:38
21.08.2020 72 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 08.07.2020 r. (13,83 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/08/2020 14:38
21.08.2020 83 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 19.08.2020 r. (26,23 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/11/2020 07:03
20.11.2020 32 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 23.09.2020 r. (39,30 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/11/2020 07:01
20.11.2020 39 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 28.10.2020 r. (25,67 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/12/2020 13:05
14.12.2020 21 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.11.2020 r. (35,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/01/2021 08:05
14.01.2021 5 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Joanna Urbaniak
  • Data dodania: 22/01/2019 11:39
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 25/01/2021 08:59
  • Liczba odsłon: 8974
  • Ilość załączników: 32
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00 (w godz. 14.00-15.00 chcąc złożyć pismo proszę korzystać z domofonu)