Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 3115945
ostatnia aktualizacja: 17.07.2018 10:20

Zamówienia publiczne

Wybierz parametry wyszukiwania
-

Wykonanie prac malarskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Suchym Lesie, gmina Suchy Las 03/07/2018

Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na os. Grzybowym i w m. Jelonek 28/06/2018

WYKONANIE PRAC MALARSKICH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAOWEJ NR 1 W SUCHYM LESIE, GMINA SUCHY LAS 21/06/2018

Suchy Las- przebudowa skrzyżowania ulic Obornickiej i Nektarowa z bezpiecznym prawo i lewoskrętem na os. Grzybowe 15/06/2018

Budowa ulic w Złotnikach III Kochanowskiego, Reja, Słowackiego, Pawłowicka, Dworcowa: I etap- ul. Kochanowskiego i Pawłowicka 15/06/2018

Budowa ulic w Złotnikach II: Okrężna, Graniczna, Prosta Miła, Działkowa, Żukowa, Cicha (I etap: drogi, KD, oświetlenie- ul. Kalinowa i Prosta; II etap: drogi i KD ul. Działkowa i Prosta). 14/06/2018

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Suchy Las (ZP.271.13.2018): OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W TRYBIE Z WOLNEJ RĘKI (IN-HOUSE) 13/06/2018

Zakup i dostawa akcesoriów rowerowych do Zamawiającego, na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa efektywności transportu poprzez budowę ścieżki rowerowej Radojewo-Biedrusko w gminie Suchy Las II etap” 06/06/2018

Zakup i dostawa akcesoriów odblaskowych do Zamawiającego, na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa efektywności transportu poprzez budowę ścieżki rowerowej Radojewo-Biedrusko w gminie Suchy Las II etap” 06/06/2018

Usługa opracowania graficznego i druku materiałów promocyjnych (ulotki, plakaty, roll up) wraz z dostawą do Zamawiającego, na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa efektywności transportu poprzez budowę ścieżki rowerowej Radojewo-Biedrusko w gminie Su 06/06/2018

ZAPYTANIE OFERTOWE (dotyczy: wykonania gadżetów reklamowych z nadrukiem: balony, bawełniana torba ekologiczna, bawełniany plecak, notes z ołówkiem). 30/05/2018

Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na os. Grzybowym i w m. Jelonek 30/05/2018

Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego dla robót projektowych oraz budowlano – montażowych dla zadania pn.: ADAPTACJA HISTORYCZNEGO BUDYNKU W CHLUDOWIE NA CELE SPOŁECZNO- KULTURALNE 25/05/2018

Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego dla robót projektowych oraz budowlano - montażowych dla zadania pn.: realizacja węzła przesiadkowego w Chludowie i Golęczewie w celu zwiększenia dostępności linii kolejowej nr 354 Poznań-Piła 25/05/2018

Suchy Las- budowa ulicy Stefańskiego (ZP.271.11.2018) 27/04/2018

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia opracowania graficznego i druku ulotek, broszur informacyjnych i plakatów na potrzeby realizacji projektu unijnego pn. 20/04/2018

Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla budowy dróg z odwodnieniem dla zadania pn.: Suchy Las- budowa pełnej infrastruktury w rejonie ul. Lisiej, Klonowej, Sprzecznej i Zgodnej). 18/04/2018

Budowa przedszkola w Golęczewie, gmina Suchy Las (ZP.271.12.2018) 17/04/2018

Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z drogami w Golęczewie i Zielątkowie oraz wymiana sieci wodociągowej w Golęczewie z azbestowej, budowa skrzyżowania w Golęczewie ulice: Dworcowa, Tysiąclecia i Lipowa (etap 3B). 11/04/2018

Modernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie 10/04/2018

«« « 1 2 »»

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00